دوره ی کارآموزی مقدماتی کسب و کار

معرفی دوره

دوره ی کارآموزی مقدماتی کسب و کار ، به منظور آشنایی عملیاتی با مواردی که در راه اندازی کسب و کار دیجیتال دارای اهمیت هست برگزار می گردد.


نحوه ی برگزاری دوره

برگزاری دوره به صورت مجازیست و به شیوه  coaching برگزار می شود. هر فرد یک coach اختصاصی خواهد داشت،  در طی دوره coach بین 30 تا 45 جلسه با سقف زمانی 30 دقیقه و به صورت خصوصی برگزار می کند. جلسات به صورت تصویری و از طریق اسکایپ برگزار می گردد.

هزینه ی دوره

دوره ی کارآموزی رایگان بوده و فاقد هزینه می باشد.

هدف از برگزاری دوره

هدف از برگزاری دوره شناسایی استعدادها به منظور همکاری مشترک در طرح های جدید MVP Factory است. به همین منظور این دوره ها به صورت رایگان برگزار می شوند.

طول دوره

طول دوره در صورت تمام وقت بودن متقاضی دو ماه بوده در صورتی که متقاضی پاره وقت باشد به نسبت زمان وی طول دوره افزایش می یابد.

پیش نیازهای دوره

تسلط بر زبان انگلیسی از جنبه ی درک مطلب

تسلط بر نرم افزارهای عمومی کامپیوتر

موضوعات دوره

موضوعات دوره به شرح زیر می باشد:

تولید محتوا

ورودی که کارآموز دریافت می کند: جلسه با coach، فیلم های آموزشی

خروجی : هشت محتوای تالیف ترجمه ای در طی دوره ی کارآموزی که دست کم دو مورد از آن نمره ی A از coach بگیرد. کلیه ی محتواهای دارای Grade از A تا C در سایت ها یا وبلاگ های کسب و کار با نام خود کارآموز منتشر می شود.

سنجش: محتواهای تولیدی Grade بندی شده و از A تا D رتبه بندی میشوند، که Grade آن در کارنامه ی نهایی فرد درج می شود.

WordPress

ورودی که کارآموز دریافت می کند: جلسه با coach، فیلم های آموزشی

خروجی : توانایی انجام فعالیت های ضروری در وردپرس

سئو ( محتوایی)

ورودی که کارآموز دریافت میکند: جلسه با Coach، فیلم های آموزشی

خروجی: آنالیز سئوی هشت محتوا توسط کارآموز در طی دوره

سنجش: در انتهای دوره ی Grade از A تا D توسط coach در کارنامه ی نهایی فرد درج می شود.

آشنایی با گوگل آنالیتیکس و گوگل webmaster

ورودی که کارآموز دریافت میکند: دسترسی به گوگل آنالیتیکس، جلسه با coach و فیلم های آموزشی

خروجی: ارائه ی گزارش تحلیلی

سنجش: در انتهای دوره ی Grade از A تا D توسط coach در کارنامه ی نهایی فرد درج می شود.

LinkedIn Marketing

ورودی که کارآموز دریافت می کند: جلسه با Coach، فیلم های آموزشی

خروجی: مارکتینگ عملی یک محصول یا خدمت در LinkedIn  

سنجش: Grade از A تا D بر مبنای کانورژن به دست آمده در مارکتینگ در کارنامه ی نهایی فرد درج می شود.

Tele marketing

ورودی که کارآموز دریافت می کند: جلسه با Coach، فیلم های آموزشی

خروجی: مارکتینگ عملی یک محصول یا خدمت از طریق tele marketing

سنجش: Grade از A تا D بر مبنای عملکرد  و کانورژن به دست آمده در مارکتینگ در کارنامه ی نهایی فرد درج می شود.

– Instagram Marketing

ورودی که کارآموز دریافت می کند: جلسه با Coach، فیلم آموزشی

خروجی: مدیریت یک Page اینستاگرام به مدت دو هفته

– ایمیل مارکتینگ

ورودی که کارآموز دریافت می کند: جلسه با Coach، فیلم های آموزشی

خروجی: مارکتینگ عملی یک محصول یا خدمت از طریق tele marketing

سنجش: Grade از A تا D بر مبنای عملکرد  و کانورژن به دست آمده در مارکتینگ در کارنامه ی نهایی فرد درج می شود.

تعریف محصول یا خدمت

ورودی که کارآموز دریافت میکند: جلسه با coach

خروجی: شناسایی محصول یا خدمت مرتبط و طراحی تست اولیه ی بازار

سنجش: Grade از A تا D بر مبنای نظر coach در کارنامه ی نهایی فرد درج می شود.

نکات دوره

  1. در صورتی که کارآموز در دو مرحله رتبه ی D کسب کند، Coach می تواند تصمیم به متوقف کردن دوره ی کارآموزی نماید.
  2. دوره های کارآموزی تعهدی در استخدام یا همکاری های آتی ایجاد نمی کند.
  3. نفراتی که در طی دوره صرفا Grade های A و B را دریافت نمایند، کاندید شروع کسب و کار در MVP Factory خواهند بود.